Khamis, 7 Julai 2011

Our First Anniversary :)

Assalamualaikum.. hye semua..

ekceli alia patut update benda ni tadi before bertukar tarikh ke 7 Julai 2011. sepatutnya 6 Julai 2011. kenapa? 6 Julai 2011 tu adalah first anniversary alia dengan mereka yang tersayang..

SIAPA?

of course ASZWIK..

them! mereka yang saya sayang. kawan-kawan yang sentiasa ada kat sisi.. yang sentiasa ada masa susah dan senang. dan kawan yang selalu kutuk2 serta membuli hingga menitiskan titisan air mata.. HAHA..

thanks geng sebab selalu buat aku sakit hati, rasa damn sangat, rasa macam menyesalnya kenal korang, lebih baik aku jadi alia yang dulu.. kadang-kadang rasa tak payah ada kawan macam korang pun tak pe. rasa macam nak sumpah seranah je depan korang. korang sikit pun tak faham aku. thanks sangat2 sebab jadi kawan yang macam ni..*statement gila!

actually alia nak cakap:

Dear ASZWIK,
thanks sangat2 sebab selalu ada kat sisi saat aku perlukan korang. saat aku rasa jatuh. sikit pun tak pernah rasa  menyesal bila dapat kenal korang. dengan korang, aku lebih faham what friendship is. aku tak kan dapat hidup kat bumi segamat ni kalau tak ada korang. siyes wa tak tipu der..

every time and moment we shared together. makan sepinggan, tidur sebantal setilam seselimut*ayat ni jujur betul.. kita nangis sesama, kita gelak ketawa sama sama. kita kutuk diri masing2 sama-sama..saya suka bila kita spent time together. orang memang akan pelik dan rasa annoying gila dengan kita, maybe some of them akan cakap kita GEDIK, tapi, diorang ada ke persahabatan macam kita? mereka jeles? kan? fullstop..

ASZWIK,
banyak lagi janji dan impian kita belum tertunai kan? belum terlaksana semua angan-angan bodoh kita tu? "kau dengan aku jadi besan, eh kau kawin dulu tau, hurmm, nanti masa aku bersalin aku nak korang bagi hamper yang paling besar tu..gaun ni kalau anak aku pakai mesti comel kan?" remember guys? dan memang banyak lagi angan-angan sengal kita..

cuma doa je yang boleh aku panjatkan semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila. even angan2 nak jadi besan tak tercapai, sekurang-kurangnya persahabatn kita tak putus kan? kawan kawan, aku amat-amat bersyukur sebab ALLAH uji aku dengan dapat kawan-kawan yang gilagila macam korang. dalam masa yang sama, ujian itu sebenarnya sesuatu yang indah di sebalik mendung awan..

sebelum tu :

SAHIDA : kau jangan selalu touching2 sangat. kau tak payah nak berkira, kita kan dah lama tak belajar math, so bab angka ni memang lemah sikit*apa aku cakap ni? thanks sebab jadi kawan balik BP.. HAHA
ZURA : mulut kau memang penyeri + puaka kadang2.. nasihat aku, kau control cakap kau. maksud aku, cakap bila kau betul2 nak laksanakan benda tu. jangan sampai kau dapat ayat LOJI FREE dari aku. kurangkan jugak sifat malas kau.. thanks sebab jadi penyeri.
WANIE : please beb, kurangkan capacity air mata kau. siyesly aku bukan minah tisu yang kena bawak tisu semata-mata kesat air mata kau.. HAHA..thanks sebab jadi good friends.
IEJA : ieja aka adik yang paling kecik tapi paling besar. jaga kesihatan, kau tak boleh tinggal waktu makan. jangan lupa makan snek2 kau ikut time*ubat.. kuatkan diri kau. jangan layan sakit tu. even kau pengsan pun, kitorang boleh gelak2 lagi.. orang lain mungkin akan rasa takut, tapi..kau tahu kitorang kan? dan kitorang pun tahu kau.. kadang dengan kejamnya kitorang main2 dengan kau dulu baru call orang mintak tolong*tak tahu lah kalau kau dengar.. ngeee~ terima kasih sebab mulut kau tu lah yang buat kitorang marah2 suruh diam.
KECIK : kurangakan tido kau oke.. mata kau tu dah naik sepet sangat dah. kadang-kadang aku nak jugak tips tidur dua minit kau tu..kau je yang ada kelebihan tu. and, thanks sebab kau lah manusia paling matang antara kita. thanks sebab jadi good adviser.


then..
THANKS SAYANG-SAYANG sekalian :)

pertama kali kami jadi rapat :)






I LOVE U GIRLS :)

11 ulasan:

Wanie Asri berkata...

lalala...aq bwk bekal tisu sndiri oke,,,haisyhhh ko nieyh...hahhaha..ur welcome dear,,love u too..:)

AliaJustea berkata...

HAHAH.. sebab maybe dah ada kesedaran kepentingan tisu tu..

love u too :))

siti kektus berkata...

friendship never end dear~ ;)

WaWa ★ berkata...

huwarghhh . mulut LOJI .

Cik Tetra berkata...

alolo..sweetnye korg ni.. :)

AliaJustea berkata...

siti kektus : yeaahh ! never die. .

AliaJustea berkata...

WAWA : alalalalala ~

AliaJustea berkata...

cik tetra : ahhaaa.. sweet lah sgt. .
;p

AwieKashi berkata...

ala...la..la..."sour"nyerr....
HAHAHAH!

AwieKashi berkata...

ala...la..la..."sour"nyerr....
HAHAHAH!

AliaJustea berkata...

awie : SIOT ! je ! grrrrr~

 
©Copyright by Alia Rahmat since 5 Nov 2010