Isnin, 12 September 2011

Saat ni lah nak rindu bagai

Aku rindu korang lah !

hurmmmm..

ketot sayang -.-!







tak tahu pulak raya tahun nih raya terakhir dengan KECIK .. kalau tahu , boleh lah aku belikan kau baju sehelai dua..
sob sob sob~



entah macam mana keadaan korang masa tengah nazak tu .. nasib baik aku tak ada kat sana .. kalau tak, air mata darah aku keluarkan..

SIYES doe rindu korang .. sapa aku nak marah lagi? sapa nak tido dengan aku..

*LABU and LABI kat rumah tu baik-baik ye..
*BELANG , jaga anak kau yang 5 ekor tu..kau pun masih dalam pantang kan..

15 ulasan:

iz berkata...

saba yer..huhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

takziah diucap kan.. ko memang suka kuicng ek... penyayang :)

AliaJustea berkata...

iz : uhukk.. memg sedang bersabar ni :)

AliaJustea berkata...

top : ye .. alia memg suka sgt kucing :)

shazmir berkata...

wah...comey lah kucing tuh...tapi awk lagi comel..

AliaJustea berkata...

shazmir : saya tak comel ponggg...

siti kektus berkata...

tak pe. nanti kucing2 tu, beranaklah lagi kan. hehe ;p

cik mun berkata...

alala..comelnye..mun pun baru je khlangan cik puteh..sedey..

Noor Adibah Binti A.Latif berkata...

alia. camne leh ter sama ngan kak ibah nie?? akak rindu gile kucing akak.. ;) huhu

sahidakalis berkata...

cedeyh sey

AliaJustea berkata...

cik mun : yeke? sama lah kita . senasib.

AliaJustea berkata...

kak ibah : kita ada CHEMISTRY kot . HAHA

AliaJustea berkata...

siti kaktus : teheee..memg ada yg dah beranak pongg~

AliaJustea berkata...

SAM : tahu ponggg~

sahidakalis berkata...

xper..lepas nie ko jge ank ko bek2..HUHU

 
©Copyright by Alia Rahmat since 5 Nov 2010