Rabu, 14 Mac 2012

Love yaaa :D


masa cuti study week hari tu, alia dapat kek ni dari seseorang. ehem!
HAHAHA
dari jiran alia. kak aerma. terkejut bila dia belanja alia. jyeeeaahh:D
*aku memang suka menumpang kasih dengan kakak orang. HAHA
makan sorang2 tanpa ingat kiri kanan adik yang tengah telan air liur..
I am DEVIL sister. yeaahhh :D


then, 9 Mac hari tu, sambut birthday angah yang ke 18.
plus, dia khatam al-Quran. mengada lambat2 baca al-Quran tu sebab dia nak khatam masa birthday dia. sebab, 9 Mac tu hari Jumaat.
*aku pun dah lama tak khatam2 ni =='

dengan itu, mak buat pulut kuning. yummyyyy~
biasalah kan, kalau khatam, sejak dulu memang ini tradisinya. tak tahu lah kalau family aku je yang amalkan :p

mak beli kek jugak. but share dengan uda and uteh. sebab mak tak belikan diorang kek masa birthday diorang. jadinya, share lah ye. birthday aku nanti confirm2 TAK SHARE :D
once again, I am DEVIL sister. HAHA

see the cacat kek. aku lah tu yang buat. HAHA
anyway.. thanks emak, sebab selalu buat surprise kat kitorang. masa birthday aku yang lepas pun mak buat surprise jugak. tiba2 ada kek. yeaayyyy :D

Along sayang emak kerana ALLAH :')
#aku akan cakap benda ni kat mak, tapi sekarang belum ada keberanian. kita maluuuuu :')

saya sayang family saya. ketat-ketat. rapat-rapat :')

9 ulasan:

Mizz ErMa berkata...

bestnye..mak sy pulak xpenah buat surprise2 party macam tu..hehe

Cik Tetra berkata...

untunglahh slalu dpt surprise dr emak...;)

sayang emak kerana Allah..hmmm teringin nak ckp kat mak akak jugak..tp..tp takde keberanian lagi laa..heeee ;)

AwieKashi berkata...

okay,,,orng punya takpenah ada Y.Y

Alia Rahmat berkata...

mizz erma : cuba kita pulak yang buat :)

Alia Rahmat berkata...

kak waeda : same lah, kita pun malu nak cakap :P

Alia Rahmat berkata...

awie : one day mesti ada :D

AwieKashi berkata...

bila la agaknya....

#boleh buang tak code..ngee

Alia Rahmat berkata...

err... kod ape?

Miss Red berkata...

Akak pun tak pernah cakap kat Mak macam tu...........................(malu jugak)


Tapi menyesal sebab tak pernah cakap kat arwah abah ayat tu.....

so let learn from mistake


(so terus text kat emak I lOVE U Sangat100000010000x)


pnjg gile commnt ni kan.


ok bye alia

 
©Copyright by Alia Rahmat since 5 Nov 2010