Selasa, 20 Mac 2012

They are my soul :')


they are my enemy, my friends, my soul, my superb sister.
u're cutest ever adik2 ku sayang.
#kalau korang baca mesti kembang kempis kan.. lepas tu mesti cakap 'masyehhh along'
HAHA.. aku rindu korang lah gila :'(

semalam mak call pun, perrghh..aku dengar suara korang pun naik sebak. seronoknyaaa, dapat bising2 kt rumah.. seronoknyaa buli korang :')

angah : aku rindu nak tarik tuala kau lepas mandi! HAHA
Uda : aku rindu nak suruh kau jadi driver aku ke mana saja walau tengahari buta kan?
Uteh : kakak rindu nak gaduh dengan kau walau kakak akan kalah dan sakit hati
Adik : kakak rindu nak paksa adik mandi and ugut tido luar rumah. Hik3

sabar alia, seminggu je lagi. lepas tu heaven kau kat rumah :')

7 ulasan:

AwieKashi berkata...

untungalh...boleh jalan2...

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine berkata...

bestnye.. nice relationship

kura berkata...

seronoknya membuli... amboi.

Alia Rahmat berkata...

awie : untung sgt, lagi2 dengan family :D

Alia Rahmat berkata...

Top : alhamdulillah :)

Alia Rahmat berkata...

kura : tu yg makin mengeratkan tu :P

syamsid dhuha berkata...

hahaha . sweet ^^

 
©Copyright by Alia Rahmat since 5 Nov 2010