Sabtu, 28 April 2012

Dear ASZWIK :D

aku cuma nak cakap :
AKU RINDU KORANG SANGAT!

Sem 4 adalah sem yang sangat2 bermakna buat aku. banyak benda yang kita buat sesam kan. sangat terharu bila masa tu complete berenam.


  • korang tengah buat ape?
  • korang sihat?
  • korang dah makan?
  • korang rindu aku tak :')
saat paling aku rindu, masa kita masak sama-sama tu.. nak masak pun banyak sangat kerenah dan halangan kan? rindu makan sama-sama dengan korang. rindu nak tido sama-sama dengan korang. rindu nak lepak dengan korang. rindu rindu rindu lah!

rindu tak nak karaoke sesam dengan ieja je yang conquer mic?

korang, bila nak tido rumah aku lagi?

okeh, malas nak upload banyak2..
korang, jaga diri baik-baik ye..
jangan jalan sorang-sorang. banyak kes culik.
11/6/2012, aku tahu korang complete.
kalau ada yg masuk merisik ke meminang ke bagitahu yew . hik3

  IMY  

2 ulasan:

kura berkata...

kawan adalah pelangi kehidupan! ewahh :0

NisaAdnan berkata...

whoaaa ramainya gang. heee

 
©Copyright by Alia Rahmat since 5 Nov 2010