Sabtu, 20 Oktober 2012

Kita tak jauh

Terima kasih kawan untuk 2 tahun setengah ni. Terima kasih untuk kenangan kita bersama. Terima kasih sebab kongsi suka duka dengan aku. Setiap memori yang tercatat dan terlakar tak kan pernah aku lupa. Ingat, selagi kita masih pandang langit yang sama, kita tak kan pernah jauh :')

U guys truely deep inside my heart. Aku sayang korang. Percayalah, saat aku update entry ni, aku di hadapan kalian. Saat di bilik Sahida. Saat menunggu saat terakhir kita berpisah. Jujur, aku tak sanggup hadapi ini semua. Entah bila lagi lah kita akan jumpa. Tapi kita pasti akan jumpa *masa ni zura tunjuk display bbm tett* --'

Anyway, kat mana pun kalian berada, selalu lah contact aku. Ingat aku, ingat aku dalam doa kalian.

ASZWIK sayang,
Semoga kalian berjaya walau di mana bumi yang kalian pijak. Semoga kalian tak pernah lupa persahabatan kita. Tak kan ada penggantinya kalian di hati aku. Tak kan pernah sama dengan rakan yang bakal aku jumpa akan datang. Aku pasti! Kalian lah mulut longkang terbaik aku! Haha

Aku mintak maaf kalau ada mengguris hati kalian. Maaf kan aku andai tak pernah bisa menjadi yang terbaik untuk kalian. Maafkan aku.

Lots of love:
Alia Rahmat :')


Tiada ulasan:

 
©Copyright by Alia Rahmat since 5 Nov 2010